Menu+

We zoeken twee nieuwe collega’s!

We zoeken twee nieuwe collega’s!

Een medewerker Financiën én een medewerker Vastgoed

Zoek je een functie met een breed takenpakket, veel zelfstandigheid en eigen initiatief? Lees dan snel verder.

Wij werken in een klein team op een informele manier samen aan goed wonen in leefbare wijken in Wassenaar. Bij ons zijn de lijnen kort en onderhouden we rechtstreeks contact met onze huurders en de partners waarmee we samenwerken. Daarbij is oog hebben voor mensen vanzelfsprekend: voor wie wij werken, maar ook voor elkaar als collega’s. We staan voor mooie en grote uitdagingen: het bouwen van nieuwe woningen, het verduurzamen van ons woningbezit, het leefbaar houden van onze wijken en het betaalbaar houden van de huren. De komende jaren hebben we diverse projecten gepland waarmee we zichtbaar het verschil willen maken voor onze huurders en woningzoekenden.

Wie zoeken wij?

Medewerker Financiën (24-32 uur)

We zoeken een medewerker Financiën met een scherp oog voor detail. Je bent handig met automatisering, altijd klaar om nieuwe dingen te leren en een pro in Excel. Je hebt een financiële achtergrond, MBO+ werk- en denkniveau en al wat relevante werkervaring opgedaan. Nauwkeurigheid en (zelf)kritisch zijn eigenschappen die je absoluut nodig hebt om succesvol te zijn in deze functie.

Medewerker Vastgoed (32-36 uur)

De medewerker Vastgoed die we zoeken is een collega met ervaring en senioriteit. Met jouw ervaring ben je in staat om (complexe) onderhoudsvraagstukken uit te werken tot praktische en implementeerbare oplossingen. Je hebt een MBO+/HBO werk- en denkniveau en oog voor kwaliteit. Samenwerken en duidelijk communiceren is voor jou een vanzelfsprekendheid.

 

Wat ga je doen?

Medewerker Financiën

Als medewerker Financiën ben je verantwoordelijk voor het beheer van onze financiële administratie, met een focus op huuradministratie. Jouw taken zijn onder andere afrekenen en beheren van service- en stookkosten, coördineren en verwerken van de jaarlijkse huuraanpassing, ondersteuning debiteuren en crediteurenadministratie, verwerken van dagafschriften, controleren en bewaken van het grootboek, tussenrekeningen, opstellen memoriaal boekingen en het voorbereiden van financiële verantwoordingsstukken zoals jaarrekeningen en begrotingen.

Medewerker Vastgoed

De medewerker Vastgoed heeft als voornaamste doel het behouden en verbeteren van de kwaliteit van de vastgoedportefeuille. Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en coördinatie van planmatig onderhoudsprojecten en je neemt het beheer van het contractonderhoud en het vastgoedadministratie systeem voor je rekening. Jij bent de vraagbaak voor je collega’s en een sparringpartner voor de manager van de afdeling.

 

Wat bieden wij?

  • direct een vaste aanstelling (contract voor onbepaalde tijd)
  • salaris tussen € 3.748 en € 4.727 bruto per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week (schaal H CAO Woondiensten)
  • flexibele werktijden in overleg (hybride werken is bespreekbaar)
  • informele en fijne werksfeer
  • eindejaarsuitkering van 2% van je bruto jaarsalaris
  • persoonlijk ontwikkelbudget van € 900 per jaar tot max € 4.500 bij een fulltime dienstverband
  • persoonlijk vitaliteitsbudget van € 350 per jaar en dagelijks vers fruit op kantoor

 

Informatie en sollicitatie

Hebben we je interesse gewekt voor één van beide functies? Mail dan je sollicitatie (cv met korte motivatie) uiterlijk vrijdag 28 juni naar rianne@brightsize.nl. De eerste gesprekken zijn gepland in week 27. Lees hier het volledige functieprofiel van de medewerker Financiën en de medewerker Vastgoed. Voor vragen mail of bel met Rianne Mulders (HR adviseur), via rianne@brightsize.nl of 06 2031 6006.

Acquisitie? Nee, bedankt. Wij werven zelf voor deze vacatures.